zondag 7 december 2014

Opbergmanden

Niet dat ik opbergmanden nodig had. Maar ik werd zowat verliefd op de mooie opbergmanden die ik in sommige webshops te zien kreeg (van Nobodinoz of Ferm living).
Toen ik in de Casa een gordijn liggen met de juiste print, de juiste kleur (voor mijn Scandinavisch geïnspireerd interieur weet je wel), nam ik het direct mee.
Van die print had ik eerst al een dekentje gemaakt tijdens de Krea(t)uurkes voor de gezellige winteravonden.
Maar ik ging terug naar de Casa voor nog meer en ik vond bij Blokker een bijpassend tafellaken. Toen kon ik het niet meer laten en maakte ik zelf mijn opbergmanden. Afgewerkt met grote nestelringen en stevig touw.






Ik heb ze trouwens ook gebruikt om mee te doen aan een wedstrijd van Casa. Je kan een cadeaubon winnen met de meeste stemmen, maar ook gekozen worden door de redactie van Casa.
Wie weet win ik ooit nog wel eens iets.
Je kan stemmen op:
http://casacontests.com/winter_contest/photo-description.php?Id=591



groetjes,
KreaPeet

1 opmerking:

  1. En dat zijn nog eens echt mooie opbergmanden! Mijn lijstje voor het naaiweekend blijft maar grooeien...

    BeantwoordenVerwijderen