woensdag 3 december 2014

kleedjes aan de lopende band

Bij ons zijn het echte kleedjes fans en een beetje rokjes, maar zeker geen broeken en liefst ook geen lange mouwen. Ah ja en ook geen knopen voor Nele. Liefst zwierig en zakjes. Nee nee we zijn niet moeilijk.
Gelukkig vind ik het wel leuk die kleedjes maken en dus kwamen er de afgelopen weken enkele van onder mijn machine gerold.

Patroon: bovenstuk SDHZ + halve cirkelrok, zakjes, middenband en zelfgetekende mouwtjes
Stof: misschien niet duidelijk in de foto, maar roze met kleine groene bolletjes - uit mijn webshopstock


Patroon: A-lijnkleedjes gratis patroon gekregen                         Patroon: knippie nr 3 2011 - rokje met stolpplooitjes
bij aankoop van zelfgemaakte kleedjes 2                                  Stof: weer ergens gevonden op een webshop
Stof: michael miller gnomeville                                           





Patroon: bovenstuk SDHZ + halve cirkelrok, zakjes, middenband, 
zelfgetekende mouwtjes en versierseltjes
Stof: effen blauw via webshop en gele toebehoren van veritas
























                                                                                                  Patroon: bovenstuk SDHZ + rimpelrok en zelfgemaakt lintje
                                                                   Stof: riley blake little red riding hood

Ik ben vooral een 'webshopper' en heb een boel in mijn favorieten zitten, dus weet ik vaak niet meer vanwaar welke stof kwam.
Maar bij mijn meeste favoriete shops zitten devolgende: bambiblauw, koekepeertje, Ella&Basiel en de stoffenkamer en misscien ook nog Roos&Violet en Juliasshop.

4 opmerkingen: