donderdag 25 december 2014

Happy X-mas en let's Give-Away!!!

In deze laatste uurtjes van Kerst, eerst en vooral: prettige feestdagen aan iedereen!!!
Geniet van deze mooie dagen met iedereen om je heen. En voor het nieuwe jaar wensen wij jullie de nodige rust, ruimte en veel vrije uurtjes om extra kreatief bezig te zijn.

We hadden het al her en der laten vallen, de Krea(t)uurkes hebben nog een cadeautje voor iemand.
Ja, we doen een echte give-away.


Als herinnering aan ons allereerste naaiweekendje hebben we nog een goodie-bag die we mogen weggeven.


Er zitten heel wat leuke dingen in zoals een aankoopbon voor Stoffenstraat, garen van Gütermann, tafelzeil van Lola, korting bij Stoffenmie, een Flow magazine, enkele Knippie magazines, een kleinigheidje van onder andere Nuyens, Romence, Kidsloft, Kooktijd en dat alles in een mooi tasje van Petit Pan.
  


Wat je moet doen om dit winnen?
  1. Volg ons via Bloglovin of onze nieuwe Facebook pagina
  2. Laat een reactie na onder deze blogpost. Wat zijn jouw kreatieve voornemens voor 2015?

Meedoen kan nog tot zondagavond 28 december, dan zal een onschuldige kinderhand een winnaar aanduiden.


Kreatieve groetjes

23 opmerkingen:

  1. Mijn creatieve voornemens zijn heel simpel, mij meer achter de machine zetten! Want wat vraagt de rest van het leven veel tijd! Die zes uurtjes naailes die ik volg per maand zijn de optimale ontspanning die ik nodig heb tussen het thesissen en studeren door. Even het hoofd leeg maken en dan complimentjes sprokkelen met leuke zelfgemaakte kleedjes. En dat wens ik iedereen ook toe :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. onze grote kapoen zet dit jaar een grote stap, hij doet zijn Eerste Communie!
    ik heb het idee om zelf de kleertjes te maken voor hem en voor zijn kleine zus en broer.
    graag had ik deze op elkaar afgestemd indien mogelijk met stofjes en patronen waar ik meteen een klik mee heb...
    hopelijk kan ik alles vinden en ook nog wat tijd om alles in elkaar te zetten.
    we hopen alvast op een mooie dag met drie modellen waar ik met trots mijn drie schatjes in zal laten pronken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eens iets voor mezelf maken zoals jurk en trui. En eindelijk beginnen aan die naaimachinehoes en overlockhoes :p En es een knuffel proberen te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met inkscape leren werken om zelf ontwerpen te maken voor mijn borduurmachine en mijn scan n cut.
    En een jurk maken voor mezelf en mijn dochter voor het huwelijk van mijn broer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een zalig kerst! En wat een leuke manier om het te vieren. Mijn goede voornemens? Wel 15kg afvallen zou wel leuk zijn, al zijn we met 10 ook wel tevreden :-) ; meer organisatie in mijn leven, ik heb de indruk dat sinds de geboorte van nummerke 2 ondertussen drie jaar geleden, ik het ritme niet meer heb terug gevonden en tienduizend dingen door elkaar doe, dus graag wat meer innerlijke rust om het huishouden en andere taken wat meer ontspannen gedaan te krijgen (of gewoon al gedaan te krijgen punt andere lijn) en proberen wat minder vergeetachtig te zijn, maar dat loopt een beetje samen met het voorgaande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. eerst en vooral dit: 2014 is bijna vervlogen
    2015 staat reeds voor de deur
    Een nieuw jaar met nieuwe dromen
    Alles krijgt een nieuwe kleur ( veel naaien dus kleurrijke kledij)
    Veel geluk en vrede
    Veel liefde voor elkaar

    verder terug een communie kantje die natuurlijk de jurk wenst. en rest van gezin nog 4 zussen en 2 broers matchend bij elkaar. Verder nog meer voor het gezinneke er zijn, ze zijn nu ons alles zal altijd zo blijven. wens vooral goede gezondheid en dat alles goed mag verlopen op men operatie volgende maand. Bedankt voor de toffe give away

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En je hebt gewonnen! Stuur je een pb via Facebook naar de Kreatuurkes pagina zodat we het kunnen opsturen

      Verwijderen
  7. Wauw, wie wil dit nu niet winnen? Mijn voornemen is om meer voor mezelf te naaien. Voor de kinderen gebeurt wel vaker, maar in 2015 mag ik van mezelf wel wat egoïstischer worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn creatief voornemen: proberen meer te naaien (als diergeneeskunde - student is tijd vind niet simpel) en eindelijk eens een rokje maken! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn creatieve voornemen?
    Eens eindelijk de half afgewerkte spullen verder afwerken...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat meer tijd maken en eindelijk al mijn stofjes verwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe graag mee, wat een prachtig cadeau! Mijn goede voornemen van 2015 is alle cadeau's zelf te maken en ook min. 1 kledingstuk per week. Gaat me vast lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Waw, een goodiebag vol schatten! Zo leuk!
    Met zwangerschapsverlof in zicht voor 2015 heb ik het goede voornemen om uiteraard goed voor de baby en zijn grote zus te zorgen, maar ook om meer te naaien, zowel voor hen als voor mezelf, omdat het kan!
    Kreatieve groetjes
    Els S.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk zo een goediebag vol heerlijke schatten.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik hoop elke maand tijd de vinden om iets te naaien. Ik doe graag mee.!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. super! Fijne feestdagen voor jullie! Mijn creatief voornemen... misschien wat meer doen ipv denken wat ik kan doen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Net jullie blogje ontdekt, ben zelf nog niet zo lang actief in de blog- en naaiwereld. Meteen jullie facebook pagina geliked! Wat ziet dit pakketje er fan-tas-tisch uit! Ik hoop zo dat dit nog een laat kerstgeschenkje mag zijn ;-)
    Mijn kreatieve voornemens zijn:
    - eerst en vooral ervoor zorgen dat er regelmatig nieuwe berichtjes op mijn blog komen,
    - verder doen met kleine hebbedingetjes naaien,
    - mijn eerste jaar avondschool naaien afronden en doen slagen
    - en misschien me ook eens aan een eerste kledingstuk wagen, nu al spannend! :-)

    Alvast nog veel kreatieve uurtjes voor jullie in 2015!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuk :)
    Mijn voornemen is om elk stuk waar ik aan begin ook af te werken en niet te laten liggen als ik iets anders leuk vind om te naaien.
    Wil ook een beetje mijn grenzen verleggen en voor zoonlief eens een hemdje proberen te naaien. En voor mezelf wil ik toch minstens één zelfgemaakte tas maken ook !

    Ook voor jullie het veel naaiplezier in 2015 !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh wat een leuke give away! Eerst en vooral fijne eindejaarsdagen en een creatief jaar gewenst! Mijn voornemens zijn vooral naaien voor mijn peertje dat in juni wordt geboren. Ik wacht vol spanning tot maandag want dan weten we of we een meneertje Peer of mevrouwtje Peer mogen verwelkomen. Zus Jade heeft al een hele uitzet dus in 2015 zal vooral haar broer/zus verwend worden met naaisels. De goodie bag zou dus goed van pas komen ;-) Groeten, Sofie Waem

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mijn voornemens: aangezien ik nog maar net begonnen ben met naaien heb ik dus nog heel veel te leren. Hopelijk liggen er volgend jaar veel zelfgemaakte kleren in de kast van mijn kinderen en ook van mezelf natuurlijk! Dan kunnen we lekker stoefen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mijn goede voornemen heb ik vorige week uitgevoerd: mezelf desactiveren van facebook.
    Bij deze like ik de Krea(t)uurkes- blog dan maar :-)

    Vind ik PLEZANT!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik wil vooral nog meer leren naaien en ook thuis dingen maken.
    Ik ben dit jaar gestart met naailes, en wil de dingen die ik daar leer ook toepassen op leuke creaties thuis. Nu nog veel faalangst om zelf aan iets te beginnen... :)

    BeantwoordenVerwijderen