zaterdag 11 juli 2015

Grace oh Grace

En of ik het nieuwe patroon van Emma en Mona, of misschien beter gekend als Stof-voor-durf-het-zelvers, wilde testen! Ik werk het beste met een deadline, een duidelijk doel.
Ook heb ik zoveel inspiratie, maar op de moment dat ik dan aan naaien komen, geen idee wat te maken. Zo'n patroontest is dus voor mij ideaal! Een deadline + meteen duidelijk wat te maken!
Al zijn er dan nog keuze-mogelijkheden, dus toch knopen om door te hakken.

Ik ging voor het klassieke rimpel-rokje, met een mooi en schattig rimpel-mouwtje.
Ergens liep het mis, en had ik dus een heel stuk stof te kort voor het rok-deel, mijn medeKreatuurkes stelden voor een contrasterende stof te nemen, maar ik ben nogal te vinden voor eenvoud siert.
Dus het rok-deel werden uiteindelijk 3 delen. Toch nog draagbaar zo. Al wil ik het volgende toch uit 1 stof maken.

Voorkant, rok-deel uit 3 delen stof.


Het achterpand sluit met kamsnaps ( zo handig!)


Ook handig in de speeltuin 





En op vakantie mag het al eens iets gekker ;-) 








Patroon: Grace babyjurk Emma en Mona maat 62 - 92 
Stof: Plush Addict 

Groetjes Krea Trien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten