zondag 28 september 2014

Ik ben er klaar voor

Helemaal klaar voor al de Krea(t)uurkes die nog gaan komen. Ik heb vandaag een voorraadje gekocht op het Stoffenspektakel. Er zal moeten genaaid worden.
Ik had alleen geen tijd meer om te kijken voor voering, paspel, ritsen, ... En helaas ook geen stofje gevonden voor bij de gouden paspel die onderweg is. Ik moet en ik zal deze winter iets met gouden paspel maken! Dus er zal nog moeten gekocht worden, ai ai.
Goed dat er zoveel Krea(t)uurkes gaan zijn en zelfs een naaiweekend.




Tot binnenkort op de Krea(t)uurkes!

KreaPeet



3 opmerkingen:

  1. Ziet er mooi uit. Al benieuwd welke kreatuurkes hieruit gaan komen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar ben ik zelf ook nog benieuwd naar. Nog niet veel ideeën wat ik ermee ga maken

      Verwijderen
  2. Have fun! Ik was er ook en kocht er heel mijn (gigantisch) budget op :-)

    BeantwoordenVerwijderen