zondag 24 augustus 2014

Sofilantjes, patroon 3

Sofilantjes (zie mijn eerste patroontest) heeft haar 3de patroon uit. 
Dit keer een trui voor jongens "Omni Tempore jongens shirt". Ja een jongens shirt... en ik heb enkel een kleine meid. Maar... ik deed mee als unisex-tester en het patroon kan zeker ook voor meisjes! 
Heel blij dat ik weer de mogelijkheid kreeg van Annemieke van Sofilantjes om haar patroon te testen. 
Dit keer is het nog sneller klaar dan het vorige (de surprise dress), een dik uur en je hebt een mooi shirt, ideaal voor de herfst, ofja hier eigenlijk voor het hele jaar door. 

Ik weet wat te maken om onze meid haar kledingkast weer te vullen, want na het groeispurtje is er weer veel te veel te klein, je kent het wel. 

Ziehier de speelse achterkant. 


En hier de nog speelsere voorkant. Een overlappende kraag.


Voor de resultaten bij de jongens en resultaten van andere tester verwijs ik je graag naar de blog van Sofilantjes

Groetjes KreaTrien

Stof: stenzo bij Rakketak 
Patroon: Omni Tempore boys shirt van Sofilantjes terug te vinden op Etsy  

2 opmerkingen: