woensdag 11 december 2013

Er mag al eens gelachen worden

Zeggen dat de Kreatuurkes gisterenavond weeral een succes was, is niet overdreven.

Al lag dat niet aan de kreatuurkes vanonder mijn naaimachine vandaan kwamen.

Het klakkeloos kopiƫren van een patroon voor een tablet-hoes, volgens deze zeer leuke tutorial, leidde tot dit voorlopig resultaat. Jazeker, veelbelovend. Tot ik ineens bedacht dat mijn tablet er niet in past.





Goed dat ik nog een projectje had meegenomen. Al had ik mij hiervoor ook niet goed voorbereid, want hoe groot moeten ovenwanten voor kindjes zijn?
In ieder geval groot genoeg om met hun hand in te kunnen, volgens de andere Kreatuurkes. Dus dat hebben we ook weeral geleerd. Mits enige aanpassingen (stuk afknippen) zouden ze nu misschien nog kunnen passen.. of niet?




Ach, het was misschien de avond van mijn blunders, maar wat hebben we er goed mee kunnen lachen. Die lachtranen waren net wat ik nodig had.

Zo gaat dat met die Kreatuurkes, altijd net wat we nodig hebben.

Ah ja, er zijn nieuwe data voor de Kreatuurkes volgend jaar. Kijk zeker eens op de pagina 'Praktisch' voor alle data.


groetjes,
KreaPeet

3 opmerkingen:

  1. Wij hebben dezelfde tablet zo te zien. Oh, want zonde van die mooie stof dat hij niet paste. Meer iets voor iemand met een mini ipad zo te zien :-)
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, hopelijk vind ik nog iemand met een mini ipad die zin heeft in een kerstcadeautje. ;-)

      Verwijderen
  2. En of we gelachen hebben, ik dacht op een bepaald moment dat ons Elke erin zou blijven of zou opstijgen! hahaha...

    Ovenwantjes zijn kei schattig!

    BeantwoordenVerwijderen